Artvinliler  Vakfı

2024-2025 Eğitim Dönemi Burs Başvuruları ile ilgili


Değerli öğrencilerimiz...

1988 yılında kurulan vakfımız siz geleceğimiz olan kıymetli gençlere zor hayat şartlarında bir nebzede olsa yanlarında olmak adına maddi imkanlarımızı fazlasıyla zorlayarak , hem eski bursiyerlerimize hem de burs için yeni müracaat edecek olan Artvinli öğrencilerimize 2024-2025 eğitim döneminde de burs desteği verme gayretimiz devam etmektedir. Bu yıl vakfımızdan burs alacak olan öğrencilerimize gerek burslarla ilgili bilgilendirmeler ve gerekse vakıf olarak yapmayı düşündüğümüz farklı sosyal ve kültürel projelere ilişkin duyuruları sosyal medya üzerinden yürüteceğimizden, sayfanın sonunda paylaşılan sosyal medya hesaplarımızı takip etmenizin faydanıza olacağını iletir, tekrar yeni öğretim yılının hayırlı uğurlu olması dileğiyle, sizlerin bu aziz millete faydalı bir nesil olmanızı temenni eder sağlıklı ve başarılı bir ömür dilerim.

ARTVİNLİLER KÜLTÜR VE SOSYAL HİZMETLER VAKFI ADINA

BAŞKAN VEDAT KİBAR

Eski bursiyerlerden istenilen evraklar:

  • Öğrenci Belgesi (Yeni Tarihli)
  • Hazırlık sınıfında olan öğrencilerden sınıf geçti belgesi.
  • Ara Sınıflarda Olan Öğrencilerden Transkript. (İki Döneminde Not Çizelgesi)

Yeni Burs Müracaatında Bulunacaklardan İstenilen Evraklar (Sadece Lisans Öğrencilerinin Burs Müracaatı Alınmaktadır):

  • Öğrenci Belgesi (Yeni Tarihli)
  • Ara Sınıflarda Olan Öğrencilerden Transkript. (İki Döneminde Not Çizelgesi)
  • Resimli Öz geçmiş
  • Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Bu Belgede Öğrencinin Ailesinin Yahut Kendisinin Artvin Nüfusuna Kayıtlı Olduğu Görünmeli)
  • Ailenin Gelir Durumunu Gösteren Belge (Baba ve Annenin Maaş Bordrosu -Vergi Levhası v.b Belgeler)
  • Adli Sicil Kaydı
  • Kira Kontratları (Ailenin oturduğu ve Öğrenci kaldığı Eve ilişkin)
  • Okuyan Kardeşlerin Öğrenci Belgesi
  • Burs müracaat formunun eksiksiz doldurulması - Burs Başvuru Formu İçin Tıklayınız

Not:

Başvuru formu 10 Eylül 2024 – 25 Eylül 2024 tarihleri arasında sitemizde açık kalacak 25 Eylül 2024 Saat 24.00 siteden kaldırılacaktır. İlk kez burs başvurusunda bulunan öğrenciler (Sadece Lisans Öğrencilerinin Burs Müracaatı Alınmaktadır) başvuru formunu eksiksiz doldurup diğer istenen evraklar ile birlikte en geç 10 Ekim 2024 tarihinde vakfın adresinde olacak şekilde kargo yada posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Sadece önceki yıl burs alan eski öğrenciler kendilerinden istenen evrakları 5 Ekim 2024 tarihine kadar vakfın e-mail adresine e-posta ile gönderebilirler.

İletişim adresleri:

ARTVİNLİLER VAKFI
Atikali Mahallesi, Sarayağa Cd.Emek Ap.No:3/1 Karagümrük FATİH – İSTANBUL
Tel: 0212 631 13 78 Fax:0212 5251840
E-posta: artvinlilervakfi@hotmail.com

Sosyal Medya Adresler: Instagram:artvinlilervakfi / Twitter:artvinlilervakf / Facebook:artvinlilervakfi